|
Tweet | Tarih: 24-02-2025 12:13 |
Uzun yıllar İzmir.B.B de hizmet ettikten sonra emekliliğe adım atan H.Haluk Öden dostlarıyla ,mutluluğunu paylaşmak için Bornova Askeri Gazino da onuruna verilen yemekte biraraya geldi.
Haluk Öden,eskimeyen dostlarıyla güzel anıların paylaşıldığı keyifli yemekte emekliliğe merhaba dedi.
Veda yemeğine,önceki dönem Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila,CHP İl Başkan Yardımcısı Zeki Çağın,önceki dönem İlçe Emniyet Müdürü Yaşar Aydın,Yazar-Tarihçi Altan Altın,Şair İbrahim Aktaş,Eshot Yöneticileri,Bornova Belediyesi Tarım Kalkınma Kooperatifi Başkanı A.Göksel Eralp,Bornova Belediyesi çalışanları ve ESKİ DOSTLARI katıldı.
Duygusal anların yaşandığı gecede; Haluk Öden,yaşamında yeni bir dönemin başladığını,hiç eskimeyen gerçek dostlarıyla birarada olmaktan bahtiyar olduğunu,dostlarıyla gurur duyduğunu vurgulamış,yaşamında oldukları için dostlarına teşekkür ederek,yemeğe katılanlara şükranlarını sunmuştur. “İnsan insana emanet””İyi ki varsınız” diyerek konuşmasını tamamlamıştır.
Geceye katılanlar tek tek söz alarak Haluk Öden ile ortak anılarını,duygularını paylaşmış,toplu fotoğraf çekimiyle gece ölümsüzleştirilmiştir.