Bugun...


Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Sendika Odası Hizmete Açıldı
Tarih: 27-06-2026 17:34:56 Güncelleme: 27-06-2026 17:34:56 + -


Açılış programına; AK Parti Konak İlçe Başkanı Mehmet Sait Başdaş, AK Parti Bornova İlçe Başkanı Cihan Dağlıer, AK Parti Güzelbahçe İlçe Başkanı Halil Durankuş, Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen Genel Başkanı Adem Yetkin, Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen İzmir İl Başkanı Şengül Çelik,Mali idari işler Müdürü Elif Tokmak Yılmaz,ve Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen Konak İlçe Başkanı Necat Tören katıldı.

facebook-paylas
Tarih: 27-06-2026 17:34

Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Sendika Odası Hizmete Açıldı

Açılış programına; AK Parti Konak İlçe Başkanı Mehmet Sait Başdaş, AK Parti Bornova İlçe Başkanı Cihan Dağlıer, AK Parti Güzelbahçe İlçe Başkanı Halil Durankuş, Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen Genel Başkanı Adem Yetkin, Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen İzmir İl Başkanı Şengül Çelik,Mali idari işler Müdürü Elif Tokmak Yılmaz,ve Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen Konak İlçe Başkanı Necat Tören katıldı.
Programda, şehit ve gazi ailelerinin emanetine sahip çıkan, kamu çalışanlarının hak ve menfaatlerini korumak adına önemli çalışmalar yürüten Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen'in Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde açılan sendika odasının hayırlı olması temennisinde bulunuldu. Sağlık çalışanlarının birlik ve dayanışmasına katkı sağlayacak bu önemli hizmette emeği geçen tüm yöneticiler ve teşkilat mensupları tebrik edildi.
Açılışın ardından heyet, Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Savaş Yakan'ı makamında ziyaret etti. Gerçekleştirilen görüşmede hastanede yürütülen sağlık hizmetleri, sağlık çalışanlarının çalışma şartları ve sağlık alanındaki güncel gelişmeler hakkında karşılıklı istişarelerde bulunuldu.
Başhekim Prof. Dr. Savaş Yakan'a nazik ev sahipliği ve misafirperverliği dolayısıyla teşekkür edilirken, görevinde başarılarının devamı temenni edildi.
Birlik ve beraberlik içerisinde milletimize hizmet eden her hayırlı çalışmanın yanında olunmaya devam edileceği vurgulanırken, başta Şehit Gazi Sağlık Birlik-Sen Konak İlçe Başkanı Necat Tören olmak üzere sendikanın tüm yönetim kurulu üyelerine ve organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür edildi.




Bu haber 464 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
YUKARI