Bugun...



Bornova İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Denetimleri Arefe günü de devam ediyor

Bornova'da Ramazan Bayramı öncesi Bornova ilçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen gıda denetimleri hız kesmeden devam ediyor.

facebook-paylas
Güncelleme: 29-03-2025 16:22:38 Tarih: 29-03-2025 15:47

Bornova İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Denetimleri Arefe günü de devam ediyor

Bornova'da Ramazan Bayramı öncesi Bornova ilçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen gıda denetimleri hız kesmeden devam ediyor.

 

Bornova ilçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, Bornova'nın dört bir yanında Ramazan Bayramı öncesi tüketimin artması beklenen tatlı, şekerleme ve unlu mamul üreten iş yerleri ile satış noktalarına yönelik denetimlerde bulunuyor. Bornova'da ilçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından pastacılık ürünleri ve tatlılar, un ve unlu mamuller, şeker ve şekerli mamuller gibi ürünlerin üretim yerleri ile satış noktalarında kontroller gerçekleştirildi. Kontroller kapsamında, ekipler tarafından ürünlerden numuneler alınırken, hijyen kurallarına aykırılık olup olmadığı incelendi.

 

Ramazan Bayramı öncesi denetimlerin arttığını ifade eden, Bornova İlçe Tarım ve Orman Müdürü Burak Ağa, “İşletmelerde hijyen şartlarıyla ilgili, ham maddeden nihai ürüne kadar, o üründeki tüm girdilerin izlenebilirliği, iş yerlerinin taşıması gereken asgari şartlar, belgeler ve çalışması zorunlu personele ilişkin denetimleri ekibimizle gerçekleştiriyoruz. Çoğunlukla toplu tüketim yerlerinde denetimlerimizi yapıyoruz. Ramazan ayı içinde olduğumuz için özellikle gıda üretiminin arttığı ve ramazanda tüketimin çok olduğu ekmek, pide, şekerleme, şekerli ürünler ve börek gibi ürünlere yoğunlaştık. Denetimlerde şartlara uymayan işletmelere, 5996 sayılı Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu'na aykırı durumlarla karşılaşıldığında İdari Yaptırımlar yapılmaktadır.
 


Ramazan ayında vatandaşların sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşmaları için çalıştıklarına vurgu yapan Bornova İlçe Tarım ve Orman Müdürü Ağa, “Halkımızın gıda güvenliği bizim için çok önemli. Karşılaştıkları bir olumsuzluğu ALO GIDA 174 hattı’na bildirmelerini istiyoruz” diye konuştu.
 

 




Bu haber 1438 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI