Bugun...



Çeşme Belediyesi’nden Muharrem Ayında aşure ikramı

Başkan Denizli, “Tutulan oruçların, paylaşılan lokmaların Hak katında kabul olmasını dilerim” dedi.

facebook-paylas
Tarih: 11-07-2025 17:37

Çeşme Belediyesi’nden Muharrem Ayında aşure ikramı

Başkan Denizli, Tutulan oruçların, paylaşılan lokmaların Hak katında kabul olmasını dilerim” dedi.

 

Çeşme Belediyesi, birlik, beraberlik ve bereketin simgesi olan Muharrem ayı dolayısıyla iki ayrı noktada vatandaşlara aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Çeşme Cumhuriyet Meydanı ve Alaçatı Çarşı girişinde yapılan ikramlara vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

 

Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Tutulan oruçların, paylaşılan lokmaların Hak katında kabul olmasını dilerim. Birliğimiz, beraberliğimiz daim olsun” dedi.




Bu haber 860 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI