|
Tweet |
31 Mart 2024 tarihinde yapılacak mahalli idareler seçimleri için Atatürk Mahalle Muhtarlığına adaylığını açıklayan Güler Bayhan,
“Mahallemizde çocuk parkı, dere ıslahı, elektrik direkleri aydınlatma, internet alt yapı gibi sorunlar var” dedi
Mahallesini Güzelleştirmek İçin Muhtar Adayı Oldu
Atatürk Mahallesinin sesi olmak ve mahalleyi daha yaşanabilir bir yer haline getirmek için muhtarlığa aday olduğunu ifade eden Güler Bayhan, muhtarlık ve yapacakları hizmetler hakkında şunları söyledi: “Atatürk Mahallesine kadın muhtar adayı olmanın heyecanını ve mutluluğunu yaşıyorum. Kadınların siyasette ve yerel yönetimlerde daha fazla temsil edilmesi gerektiğine inanıyorum. Mahallemizin güzelliklerini, ihtiyaçlarını ve sorunlarını yakından tanıyan biri olarak, burada yaşayan herkesin sesi olmak ve mahallemizi daha yaşanabilir bir yer haline getirmek için sizlerin desteğiyle yola çıktım”
“Kadınların gücü ve farklı bakış açısıyla birlikte daha adil bir yönetim anlayışı ile hep birlikte mahallemizin ihtiyaç ve sorunlarına çözüm bulmak istiyorum. Hep birlikte, daha güzel bir Atatürk Mahallesi için “DESTEK SİZDEN, HİZMET BİZDEN” İnşallah halkımızın desteği ile azalarımızla birlikte, hizmet noktasında daha güçlü ve büyük adımlar atacağız”
BİRLİKTE ÇALIŞACAĞIZ, BİRLİKTE BAŞARACAĞIZ
Mahallenin her türlü sorununu dinleyen, sorunlara çözüm bulan bir muhtar olmak için yola çıktım. 24 yıldır Atatürk Mahallesinde ikamet ediyorum, yaşadığım mahallenin ihtiyaçlarını ve eksiklerini iyi biliyor, bunları hep birlikte ortak akılla çözmeye geliyorum. Şimdi
olduğu gibi Muhtar olduktan sonra da ulaşılabilir olmaya, sorunları el birliğiyle çözmeye“SÖZ VERİYORUM” Mahallesinde acil çözülmesi gereken sorunlar olduğunu, bu sorunların göreve gelmesiyle birlikte en kısa sürede çözülmesi için gayret edeceğini de kaydeden Bayhan, seçilmesi halinde yapacağı bazı çalışmaları da anlattı.
GÜLER BAYHAN’DAN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ETKİNLİGİ
Atatürk Mahallesi Muhtar Adayı Güler Bayhan’ın düzenlediği 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü Atatürk Mahallesi Çamlar Altı Kafe’de yoğun katılım ile gerçekleşti. Müzik eşliğinde gönülerince halay çekip eğlendiler. Muhtar Adayı Bayhan, konuşmasında Mahallenin her türlü sorununu dinleyen, sorunlara çözüm bulan bir muhtar olmak için yola çıktım, Mahallemizi Güzelleştireceğim.“DESTEK SİZDEN, HİZMET BİZDEN.” İnşallah halkımızın desteği ile azalarımızla birlikte, hizmet noktasında daha
güçlü ve büyük adımlar atacağız” dedi.
Atatürk Mahallesinde Ramazan ayının manevi atmosferinde mahalle sakinlerine bir iftar vereceğiri ifade eden Atatürk Mahallesi Muhtar adayı Güler Bayhan, tüm İslam aleminin Ramazan ayını kutlayarak, hayırlara vesile olmasını diledi.