Bugun...



Karla mücadele çalışmaları devam ediyor

Ödemiş Belediyesi, beyaza bürünen Bozdağlarda kar yağışının hayatı olumsuz etkilememesi için çalışmalarını sabaha kadar sürdürdü̈.

facebook-paylas
Tarih: 27-02-2025 00:30

Karla mücadele çalışmaları devam ediyor

Ödemiş Belediyesi, beyaza bürünen Bozdağlarda kar yağışının hayatı olumsuz etkilememesi için çalışmalarını sabaha kadar sürdürdü̈.
 
Tüm yurtta olduğu gibi Ödemiş’in yüksek kesimlerinde beklenen kar yağışı oldukça etkili oldu. Dağlık kesimlerde etkili olan kar yağışında ulaşımın rahat sağlanması açısından belediye ekipleri çalışmalarına yoğunluk gösterdi. İlçenin yüksek bölgelerinde yer alan yerleşim alanlarında bağlantı yollarının açık tutulması amacıyla kar küreme ve tuzlama çalışmaları gece boyunca devam etti. Özellikle Gölcük, Boğaz mevkii, Tekke, Elmabağ, Ovacık ve Bozdağ bağlantı yollarında mevcut iş makinalarıyla düzenli olarak kar temizliği ve tuzlama yapıldı. Buzlama riskine karşı ihtiyaç anında kullanılmak üzere belirli noktalara tuz depolamaları yapıldı. Yüksek bölgelerdeki yerleşim yerlerinden kent merkezine gelen vatandaşların ya da öğrencilerin sorunsuz bir şekilde ulaşımı sağlanması yönünde ekipler çalışmalarını sürdürmektedir. Ayrıca kent dışından gelen ziyaretçiler için Bozdağ Kayak Merkezi yolunda da çalışmalar gerçekleşti.
 
Olumsuz hava koşullarının beraberinde getirebileceği mağduriyetleri en aza indirmek amacıyla ekiplerini hazır bulunduran Ödemiş Belediyesi, vatandaşların çağrılarını 444 33 95 numaralı telefondan kabul etmektedir.



Bu haber 1260 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI