Bugun...



Öğrenci Otobüsü ve Engelsiz Kafe hizmete giriyor

Efes Selçuk’ta Meryem Ana Evi nöbeti devam ederken sosyal destek projeleri de tüm hızıyla devam ediyor.

facebook-paylas
Tarih: 02-12-2024 10:23

Öğrenci Otobüsü ve Engelsiz Kafe hizmete giriyor

Efes Selçuk’ta Meryem Ana Evi nöbeti devam ederken sosyal destek projeleri de tüm hızıyla devam ediyor. Kent Lokantası Öğrenci Otobüsü 2 Aralık Pazartesi günü, Engelsiz Kafe ise 3 Aralık Salı günü hizmet vermeye başlayacak.

 

Efes Selçuk’ta sosyal belediyecilik adına önemli adımlar atılmaya devam ediliyor.

 

Roma Pastanesi karşısında açılacak olan Kent Lokantası Öğrenci Otobüsü ile öğrencilere öğle yemeği hizmeti verilecek.  Ağırlaşan ekonomik koşullar nedeniyle zorluk çeken öğrenciler öğle yemeklerini küçük bir ücret karşılığında Kent Lokantası Öğrenci Otobüsünden alabilecekler.  Kent Lokantası Öğrenci Otobüsü 2 Aralık Pazartesi gününden itibaren öğle yemeği saatinden hafta içi her gün öğrencilerin hizmetinde olacak.

 

3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde Engelsiz Kafe hizmete girecek. Eşitlik Birimi Kadın Dayanışma ve Engelsiz Yaşam Merkezi Aslanlı Havuz yanında hizmete girecek olan Engelsiz Kafe’de engelsiz bireyler çalışacak. Hizmete başlayacak olan bu kafe engelli istihdamına katkı sunacak. 




Bu haber 780 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI